Travel en/of duurzaamheid? Dit verstaan wij onder wereldse bedrijven

Suzanne & Sarah (foto Daisy Fotografie)

 

Dit is onze ideale klant!

 

“Wat hebben travel en duurzaamheid met elkaar te maken?” vroeg iemand ons laatst. Toegegeven: het klinkt wellicht wat tegenstrijdig. Reizen is niet per se duurzaam. Sterker nog, reizen is vaak milieuvervuilend en massatoerisme is killing. Maar dat hoeft niet zo te zijn!

 

Duurzaam toerisme

Wij zijn gek op reizen en willen het ons hele leven blijven doen. Maar we zijn ook gek op de aarde en willen die niet verpesten met onze vele tripjes. Daarom proberen we zo veel mogelijk duurzaam te reizen en massatoerisme te vermijden. Reizen kan ook duurzaam – skip het vliegtuig, support de locals, leave nothing but footprints. Wij zetten bedrijven die dezelfde missie hebben graag in het zonnetje. Neem nou onze klant Better Places!

 

Hoezo kiezen?

We schrijven echter niet voor niets travel en/of duurzaamheid. Zo doen we ook PR voor travel-bedrijven als AirHelp en maken we volop content voor Rondreis.nl. Andere klanten doen weer minder met reizen, maar wel met duurzaamheid. Waar wij onze klanten op ‘keuren’ is of zij wereldse bedrijven zijn.

 

Tijdens onze PR-workshop voor droomklanten

 

Wereldse bedrijven

Onze ideale klant houdt zich bezig met toerisme, draagt bij aan een betere wereld of probeert de wereld in ieder geval niet nog meer naar de kl*te te helpen. Zo werken we ook voor 2 glimpse (die culturele uitwisselingen stimuleert), FONOTT (rieten manden op basis van een Hongaarse ambacht), August&July (reisblog over vakantie in Europa), Wit Photography (trouwfotografie in het buitenland) en Osier Studio (vegan leren tassen).

 

Waarom deze focus?

Zoals gezegd houden wij van de aarde en dragen we graag een steentje bij aan het creëren van een betere wereld. Door wereldse bedrijven in de spotlights te zetten helpen wij indirect mee met wereldverbetering. And that feels good! Uit werken voor bedrijven zonder mooie missie halen wij geen voldoening. Bovendien weten wij uit ervaring dat media ook veel liever schrijven over bedrijven met een mooie missie, dan over bedrijven die enkel gefocust zijn op geld verdienen en verder niet weten waarom ze doen wat ze doen.

 

Val jij niet onder onze definitie van een wereldse klant maar heb je wel onze hulp nodig met je PR? Stuur ons vooral een mailtje, dan denken we mee over de mogelijkheden! 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *